کربوکسی تراپی ناحیه تناسلی

کربوکسی تراپی بانوان

کربوکسی تراپی یک نوع مزوتراپی است که در آن بجای تزریق مایعات مزوتراپی از گاز دی اکسید کربن استفاده می‌شود.

که این دمیده شدن در دستگاه کربوکسی تراپی می‌تواند شبیه مزوتراپی در لایه مزودرم و یا اینکه عمیق تر و در لایه زیر پوستی انجام شود.

درمان کربوکسی تراپی کاملا سریع، راحت، موثر و سرپایی بوده و هیچ مشکلی را برای بیمار ایجاد نخواهد کرد.

به علاوه دستگاه کربوکسی تراپی جایگزین بسیار خوبی به‌ جای لیپوساکشن برای افرادی است که مناسب برای جراحی و بیهوشی نیستند، می‌باشد.

¤ یکی از روش هایی که امروزه برای جوان سازی و رفع مشکلات ناحیه ی تناسلی بانوان استفاده می شود، کربوکسی تراپی یا تزریق گاز CO2 در این ناحیه است .

¤ با تزریق میزان مشخصی از گاز دی اکسید کربن در یک بافت بدن، خون رسانی و اکسیژن رسانی در آن بافت افزایش می یابد و به دنبال آن جوان سازی و کلاژن سازی صورت می گیرد .

موارد مختلف استفاده از کربوکسی تراپی carboxytherapy

نمونه ای از این موارد عبارتند از :

• رفع تیرگی ناحیه ی تناسلی
  •  کاهش بی اختیاری ادرار
  •  افزایش میل و لذت جنسی
  • کاهش چروکیدگی و شلی پوست ناحیه ی تناسلی
  •  کاهش ترک های پوستی به ویژه بعد از بارداری
  •  کاهش عفونت های مکرر بانوان
  • رفع خشکی واژننمایی از دستگاه کربوکسی تراپی

¤ carboxytherapy روشی ایمن، بی خطر، سریع ، کم درد و سرپایی است که در مطب قابل انجام می گیرد .

مدت زمان هر جلسه کربوکسی تراپی

بطور متوسط هر جلسه بین ۱۵ تا ۳۰ دقیقه ،جلسه ی carboxytherapy نیاز به تکرار دارد و برحسب نوع بافت و نحوه ی پاسخ به درمان، بین ۴ تا ۸ جلسه تکرار می شود .

عوارض دستگاه کربوکسی تراپی

عوارض جانبی دستگاه کربوکسی تراپی کم است و خود محدود شونده می‌باشند و شامل درد خفیف در محل تزریق، احساس صدای خش خش در پوست و گاها کبودی در محل تزریق است و ظرف چند ساعت تا چند روز بطور کامل برطرف می‌شوند.

در مطب دکتر هما حکمت خدمات مختلف با carboxytherapy صورت می پذیرد جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید: