استفاده از امواج رادیو فرکوئنسی در بانوانRF

RF چیست؟

آر اف نوعی انرژی الکترومغناطیس است که با تاثیر بر عضلات داخلی واژن و گرمایش لایه های عمقی مخاط واژن، باعث افزایش کلاژن سازی می شود و منجر به جوان سازی ناحیه ی تناسلی داخلی خانم ها می گردد .

کاربردهای RF واژن :

◀️ تنگ کردن واژن بدون نیاز به جراحی
◀️ درمان شلی واژن
◀️ برطرف کردن تکرر و ریزش و بی اختیاری ادرار
◀️ برطرف کردن خشکی واژن
◀️ مرتفع کننده ی سوزش و خارش واژن در یائسگی
◀️ کمک به بهبودی عفونت های مکرر واژن

بهبود روابط زناشویی با هیگز

یکی از اصول مهم و اساسی در پایداری زندگی مشترک سالم و کارآمد ، داشتن روابط زناشویی موفق است . رابطه ی جنسی موفق بر سلامت روحی و جسمی زوج موثر است.

گاه در اثر زایمان ، یائسگی ، تغییر وزن ، فعالیت های ورزشی سنگین و بعضی بیماری ها ، واژن دچار خشکی و اختلالاتی می شود که بر تمایلات جنسی خانم تاثیر منفی می گذارد .

هیگز بر ماهیچه های واژن اثر می گذارد و با جوان سازی واژن و تاثیر مثبت بر ترشحات آن، عملکرد جنسی را بهبود می بخشد .

هیگز از بسیاری جهات بر انجام عمل های زیبایی داخلی بانوان ارجحیت دارد. روشی کاملا بی درد وسریع است و برخلاف عمل جراحی دوره ی نقاهت ندارد. این روش سرپایی و در مطب قابل انجام است و برای انجام آن ، بیحسی و بیهوشی لازم نیست . هندپیس های هیگز کاملا یک بار مصرف هستند و خطر انتقال عفونت با آن هاصفر است.هیگز کاملا بدون عارضه و در هر سن قابل انجام است.

ماندگاری RF بانوان

◀️آیا درمان با هیگز( RF واژینال) ماندگار است ؟
◇ حقیقت این است که هیچ درمان ماندگاری که ماهیت کاملا دایمی داشته باشد، وجود ندارد.حتی درمان های جراحی واژینال هم بعد از مدتی ممکن است با عود مجدد شلی واژن و بی اختیاری ادرار همراه باشند . در واقع میزان ماندگاری درمان با هیگز به شدت بیماری، شرایط جسمی فرد، ژنتیک و همچنین مراقبت های بعد از درمان بستگی دارد .
◀️برای ماندگاری بیشتر چه اقداماتی لازم است ؟
◇ برخی از مهم ترین مراقبت های بعد از درمان با هیگز برای افزایش ماندگاری آن عبارتند از: کاهش وزن، تغییر در سبک زندگی (افزایش تحرک جسمی و انتخاب تغذیه سالم) و انجام حرکات یا ورزش های لگنی کگل .

چرا جراحی؟

به دنبال راه غیر جراحی باشیم…..

*بسیاری از بانوان با گذشت زمان و افزایش سن ، بارداری و زایمان های متعدد ، کاهش وزن شدید و رژیم های سخت  ،احساس نیاز به انجام اعمال جراحی زیبایی در اندام تناسلی خود دارند تا روابط زناشویی خود را بهبود بخشند .

* هرچند در بعضی موارد واقعا انجام چنین جراحی هایی کمک کننده است، اما در اغلب موارد برای درمان بسیاری از این مشکلات نیازی به جراحی نیست .

* ریزش بدون اختیار ادرار ، خشکی واژن ، عفونت های مکرر ، شلی عضلات واژن و عدم رضایت کافی در روابط زناشویی مشکلاتی هستند که در اغلب موارد به کمک تکنولوژی کارآمد امواج RF بهبود می یابند .

* این روش به کمک وسیله ای یک بار مصرف  در طی ۳ جلسه به فاصله ی یک  انجام می شود . دردناک نیست و نیازی به بی حسی ندارد. هر جلسه کمتر از یک ساعت طول می کشد و بعد از آن کلیه ی کارهای روزانه را می توان انجام داد .  بدون هیچ گونه آسیب بافتی و خون ریزی است و در انتهای هر جلسه احساس بهبودی و رضایتمندی وجود دارد . برخلاف جراحی به دفعات قابل انجام است و عوارض جانبی ندارد .